Josse - Mitt liv och mina tankar

Börjar bli lite trött:)

Publicerad 2009-07-22 15:47:26 i Allmänt,

Idag känns det som en bra dag. Vaknade vid tjugo över åtta i morse av att syrran ringde och skulle lämna Ina hos mig:) Då hade jag sovit kanske 2½ timme. Kunde inte somna inatt. Håkan låg tvärs över sängen och tog upp kanske 140 cm av 160 sängen vi har:( Men tillslut lyckades jag somna iaf. När jag vaknade så sken solen och det kändes som att det skulle bli en underbar dag. Vilket det faktiskt blev. Hade gjort upp med Becca att när Johanna hade släppt av Ina skulle jag hoppa in i duschen och sen ta mig en promenad ner till henne. Jag skulle ha ringt och väckt henne men Johanna hade inte med sig telefonen upp till mig så hon fick ringa och säga att jag hoppade in i duschen och sen var på väg. Becca, som trodde att jag skulle gå och lägga mig igen (den dumma ungen), gick och la sig och sov igen. Hon vaknade när jag hade gått hemifrån och ringde och frågade vart jag var. Hon blev nog ganska förvånad att jag redan var på väg hem till henne. Kom till haga och såg att vägen bort till hagahallen var avspärrad och att det stod en massa brandbilar och polisbilar. Jag tror att det hade brunnit i några lägenheter. Becca hoppade in i duschen och jag tog med Baily bort till hagahallen för att köpa cigg. Hörde när jag kom till tunneln att Ina satt och ylade efter mig. Såååå söt:)
När Becca var klar gick vi ner till banken och fixade lite saker. Sen gick vi och tog en kaffe.
Väntar nu på att Becca ska komma hem och så ska vi färga håret på varandra:) Roligt att göra något för mig iaf.
Har precis vart ut och lämnat Ina till johanna igen. Så nu är det bara jag och Baily hemma. Han går runt och gnäller lite. Tror att han är lite uttråkad. 

Längtar tills på Fredag. Åka och handla och bara mysa med Håkan när han har slutat jobbat:)
Lördag blir det nog flygfältet. 201 m och drifting. :)

Hoppas att Mikaela kan komma in till stan på Fredag och ta en fika med mig. Hoppas att lucas blir frisk:)

Nu börjar de två timmars sömn jag fick inatt kännas. kanske skulle titta på en film eller nåt:) Jag somnar ju garanterat men idag har jag åstadkommit något så jag kan somna med gott samvete. Ska försöka hålla mig vaken till ikväll så jag somnar lite tidigare.

BTW. Får nog internet hemma på Fredag så då kan jag ju blogga lite oftare:)

Hopp och hej alla glada:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela