Josse - Mitt liv och mina tankar

Trasig biljävel och en annan massa krångel!!!!!

Publicerad 2009-08-25 02:05:25 i Allmänt,

Japp, nu har vi ingen bil längre. det hade vart bättre om den hade blivit stulen faktiskt. Då hade det inte behövt kostat så otroligt mycket som det kommer göra nu.
Skulle ha vart på stan i morgon och köpt nya kläder, men der blir de inget med. Blev ganska irriterad och ledsen när Håkan sa att jag inte kunde köpa några kläder. Men nu kan han ju glömma att han kan gå och köpa redbull och cola varje dag på jobbet. det blir de inget med det heller...... Nu kommer jag ta hans kontokort och pengar i från honom........

Låter väl inte jätteroligt men så blir de nu

Nu ska jag gå och lägga mig och njuta av den sista godispåsen på ett bra tag

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela