Josse - Mitt liv och mina tankar

Onsdag

Publicerad 2009-08-12 14:00:50 i Allmänt,

Idag är det onsdag. I morgon jobbar jag igen och fre, lör, sön också:) Fick min lönespec idag:) Det tog ett tag innan jag fattade vart man skulle läsa för att se vad jag får ut:)  Det var mer än jag hade hoppats på. Men mindre än vad jag vill ha:(.

Nu har jag iaf vart på banken och satt in mina skattepengar och växlat dollarna som jag får i dricks i vissa rum på jobbet.
Tänkte att jag skulle städa idag. Jag har skjutit upp det så länge nu så nu har jag inget val:( Men jag vet att det kommer att kännas bra ikväll när jag är klar. Ska börja tvätta klockan fem igen. I morgon också. I helgen händer det nog inte mycket. Hade velat vara på vallåkraträffen men det får vänta tills nästa år:) Måste ju jobba och tjäna pengar ju. Funderar på att gå på bio på fredag med min älskade:) Men vi får se vad som händer. Beror på hur trött jag är när jag har slutat:)

Nu ska jag gå och diska:(

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela