Josse - Mitt liv och mina tankar

Massor med händelser, lite tid att skriva

Publicerad 2009-08-11 15:34:04 i Allmänt,

Det har hänt massor med kul på sistone. Men tyvärr har jag inte haft ork och tid att skriva så mycket.
Jag har jobbat ganska mycket och sen har jag gjort en massa annat.
Just nu längtar jag till på Fredag:) Får min första lön då!!!!
Fast egentligen vill jag ju ha min lönespec först. Nu har jag ju en egen att läsa istället för Håkans:) För enligt Carro är det ju bara Håkans lönespec som jag läser nu för tiden:P

Okar inte skriva om allt som vi har gjort men jag ska försöka bli bättre på att uppdatera nu iaf:)

Nu ska jag gå och klä på mig och börja städa lite smått:)

Puss 0ch kram

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-08-11 15:58:48

Men jag har ju rätt!!Fördelen är ju att nu får du mer att läsa:p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela