Josse - Mitt liv och mina tankar

Fika på staden och fixa i Garaget:)

Publicerad 2009-08-26 00:31:58 i Allmänt,

Dagen började vi strax innan elva då pappa ringde och frågade om jag ville följa med till stan och fika. Han skulle bjuda:) Jag kan ju säga att dagen började med att jag var arg och irriterad fortfarande efter igår. Kändes lite dumt faktiskt att vara på dåligt humör. Efter många om och men bestämde jag mig iaf för att följa med. Hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning och cyklade iväg. När jag kom ner till stan så mötte jag först pappa och sen kommer Carro med faster och lillkusinen ( Som det var typ flera veckor sen man såg sist känns det som). Vi satte oss och fikade och pratade en stund. sen gick vi och tittade i affärerna och jag fick köpa mig tre par nya trosor. Dom är såååååå söta:)
Sen cyklade jag hem och pappa följde efter i bilen. Han hjälpte mig och håkan att bogsera bilen bort till garaet eftersom bilen inte ens startade längre. Där blev vi ett bra tag. Var och köpte en familjepizza och jäääätte mycket coca-cola.
Nu är iaf toppen bortplockad och den ska nu planas. Så förhoppningsvis så är bilen ihopplockad på fredag kväll:) Kanske blir en repa på flygfältet på lördag ändå:) om bilen går som han ska och allt flyter på:)

I morgon ska jag städa här hemma och sen tänkte jag åka ut till bergvik. Ska klippa oss klockan fem men jag tänkte ta med mig carro ut lite tidigare och gå runt och titta lite:) Beror på när hon slutar:) 
Sen blir det att handla och hem och laga mat. Johanna och Daniel kommer och ska äta köttfärssås:) De du Rebecca. Då missar du något=P

Nu ska jag gå och strypa katten och sen ska jag gå och lägga mig. Får se om han överlever tills i morgon.....

Hörs nån annan dag=)

Puss och kram=)

Lämna en kommentar!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-08-26 00:43:58

Men det är inget roligt att bry sej när man bara får skit...du har gjort det mot mej också!Men alla orden värmde kan jag ju säja=) Tack!!!!!

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-08-28 00:51:59

Du är dåligare än mig på att uppdatera:P haha

Men hur som helst så var jag också med på bergvik och jag fick den maten jag var sugen på. Men nu vill jag ha håkans köttfärsås. Så jag tycker ni ska komma hit med de på engång. hehe puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela